Δε φαντάζεστε ποιο είναι το ποτό που τονώνει τον εγκέφαλο!

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν πως η ξανθοχουµόλη, ένα είδος φλαβονοειδών που υπάρχουν σε αφθονία στη μπύρα, ενισχύει σημαντικά τη νοητική λειτουργία, τουλάχιστον στα νεαρά ποντίκια. Η επίδραση της ουσίας δεν ήταν αντίστοιχη

Αυτό είναι το καλύτερο ρόφημα για την απώλεια βάρους

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Μετά την ανάλυση διαφόρων επιμέρους ερευνών σχετικά με τις επιπτώσεις του πράσινου, του λευκού και του τσαγιού τύπου oolong στο σωματικό βάρος, Ολλανδοί επιστήμονες διαπίστωσαν ότι οι κατεχίνες και η καφεΐνη

Τέσσερις κανόνες που δεν ισχύουν ακριβώς όπως τους μάθατε από παιδιά

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Αν και φυσικά το γάλα περιέχει ασβέστιο που κάνει καλό στα κόκαλα και το καρότο περιέχει β-καροτίνη που κάνει καλό στα μάτια, η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν τροφές που προσφέρουν πολλά

Πως πλένονται σωστά φρούτα και λαχανικά

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Πρόκειται για τροφές που τις περισσότερες φορές τις καταναλώνουμε ωμές και αυτό σημαίνει ότι αν δεν τις πλύνουμε καλά μπορεί να έχουν στα φύλλα και την σάρκα τους επικίνδυνα βακτήρια και

Τόσα οφέλη για την υγεία δεν έχει κανένας άλλος σπόρος φυτού

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Μάλλον ότι όποιος το κάνει είναι "τρελός". Αυτό ακριβώς θα μονολογήσετε και εσείς μόλις μάθετε τι απίστευτες ευεργετικές ιδιότητες των σπόρων της μουστάρδας για την υγεία μας.

Όπως είναι γνωστό η

Τι μπορείτε να κάνετε με τα πολύ ώριμα φρούτα

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Τα πολύ ώριμα (γινωμένα) φρούτα, όμως, συνήθως είναι και πιο εύγευστα. Από την άλλη αυτό δεν είναι αρκετό για να μπορέσουμε να τα φάμε σε τόσο μεγάλες ποσότητες.

Δείτε μερικές έξυπνες

Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές για τον εγκέφαλο

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Το να συμπληρώνετε τα γεύματά σας με βασικά θρεπτικά συστατικά που (μαζί με την άσκηση και την καθημερινή εξάσκηση του εγκεφάλου) θα κρατήσει τα κύτταρα του εγκεφάλου σας υγιή και θα

Γιατί η επιστήμη "υποκλίνεται" στο λάχανο

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Πρόκειται για την χημική ουσία diindolymethane -γνωστή ως DIM- η οποία σχηματίζεται στο σώμα με φυσικό τρόπο κατά τη διάρκεια της πέψης σταυρανθών λαχανικών όπως το λάχανο.

Αυτή η ουσία έχει

Τι να τρώτε το βράδυ μετά το γυμναστήριο για να χάσετε βάρος

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Το τι πρέπει να καταναλώσει κάποιος μετά από άσκηση, είναι ανάλογο με τους στόχους του.

Αν επιθυμεί κάποιος να αυξήσει τη μυϊκή μάζα, τότε θα πρέπει να επιλέξει ένα τοστ με

Δείτε την διατροφική αξία της βρεφικής διατροφής

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Συγκεκριμένα, σε αυτό το χρονικό διάστημα το βρέφος σταδιακά μπορεί να μεταβεί σε ένα πρόγραμμα 4 γευμάτων την ημέρα και να ανακαλύψει μεγαλύτερο εύρος τροφών. Πλέον ελέγχει καλύτερα τις κινήσεις της

Γιατί υποκύπτουν οι παχύσαρκοι στους διατροφικούς πειρασμούς

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Molecular Psychiatry, ο εγκέφαλος των ανθρώπων που είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι αντιδρά λίγο διαφορετικά στη θέα ενός φαγητού ή μιας λιχουδιάς, σε σχέση με τους

Κινόα: Η υπερτροφή και ποιοί πρέπει να την αποφεύγουν

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Σήμερα χαίρει υψηλής εκτίμησης για τη διατροφική του αξία από τα Ηνωμένα Έθνη που το έχουν κατατάξει ως υπερτροφή για το 2013.

Η κινόα περιέχει 20 απαραίτητα αμινοξέα, ενώ η ποιότητα