Καλά λιπαρά: Ποια είναι και σε ποιες τροφές θα τα βρείτε

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Ποια είναι, που θα τα βρείτε

Πολυακόρεστα λιπαρά
Πρόκειται για τα ω-3 και ω-6 λιπαρά. Τα ω-3 περιέχονται σε ορισμένους ξηρούς καρπούς (στα καρύδια και στα αμύγδαλα), στο λιναρόσπορο, στη σόγια,

Κόκκινο κρέας & αλλαντικά: Διευκρινίσεις του ΠΟΥ για ασφαλή κατανάλωση

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Ο Διεθνής Οργανισμός Ερευνών για τον Καρκίνο (IARC) του ΠΟΥ είχε ανακοινώσει ότι το κόκκινο κρέας και το επεξεργασμένο κρέας (αλλαντικά) σχετίζονται, όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες, με τον αυξημένο κίνδυνο

Μπορώ να δώσω στέβια στο παιδί μου;

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Η στέβια περιέχει φυσικά γλυκαντικά, τους γλυκοζίτες στεβιόλης, οι οποίοι έχουν έως και 300 φορές πιο γλυκιά γεύση από τη ζάχαρη, χωρίς όμως να προσδίδουν θερμίδες.

Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν ενδείξεις

Συναισθηματική υπερφαγία: Δείτε τι σημαίνει η εξάρτηση από το φαγητό

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Για να καταλάβουμε τα αίτια της υπερφαγίας, είναι απαραίτητο να αναγνωρίσουμε ποια συναισθήματα μας οδηγούν στο να τσιμπήσουμε κάτι παρορμητικά.

Μήπως αυτά τα συναισθήματα μας φέρνουν αναμνήσεις ή μας θυμίζουν πώς

Ποιο αγαπημένο ρόφημα μειώνει τον κίνδυνο για Parkinson, Alzheimer & Σακχαρώδη διαβήτη

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Αυτή η διάκριση οφείλεται στην περιεκτικότητα του ελληνικού καφέ σε αντιοξειδωτικά (πολυφαινόλες, χλωρογενικό και καφεϊκό οξύ, θεοφιλίνη θεοβρωμίνη) σε αναλογία (90-110mg/φλιτζανάκι). Επιπλέον, ο ελληνικός καφέ έχει τη μικρότερη περιεκτικότητα καφεΐνης (40mg/φλιτζανάκι)

Φρούτα και λαχανικά με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Τα κύτταρά μας χρησιμοποιούν το νερό ώστε να μεταφέρουν υδατάνθρακες, λιπαρά και πρωτεΐνες αλλά και για να απομακρύνουν υπολείμματα και υποπροϊόντα του μεταβολισμού. Το νερό βοηθά επίσης να διατηρείται σταθερή η

Από ποια πάθηση προστατεύει το σπιτικό φαγητό

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

«Το φαγητό εκτός σπιτιού συνδέεται με τη χαμηλή διατροφική αξία και την παχυσαρκία στους εφήβους, καθώς και με την αντίσταση του οργανισμού στην ινσουλίνη και τα αυξημένα τριγλυκερίδια», δηλώνει ο

Η δίαιτα που θα σας χαρίσει το κορμί της Ελ Μακφέρσον

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Η εντυπωσιακή Αυστραλέζα έχει υιοθετήσει μια μοδάτη δίαιτα που εστιάζει –φυσικά– στις «καθαρές» τροφές και την αποχή από το αλκοόλ. Άλλες διάσημες κυρίες που έχουν ασπαστεί την ίδια δίαιτα είναι η

Διατροφή: Πώς θα συρρικνώσετε το λίπος στην κοιλιά

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Αν και είναι αδύνατο να στοχεύσουμε με τη βοήθεια της διατροφής στο τοπικό λίπος, ο David Zinczenko, συγγραφέας της επιτυχημένης σειράς βιβλίων Eat This, Not That! και του βιβλίου Zero Belly

Ποιες επιλογές έχουν τα άτομα με διαβήτη όταν θέλουν κάτι γλυκό;

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Μπορεί όμως να μην έχεις ακούσει ότι και τα άτομα με διαβήτη μπορούν να γευτούν τις γλυκές απολαύσεις, και μάλιστα με ασφάλεια, χωρίς θερμίδες και χωρίς να επηρεάζουν τα επίπεδα γλυκόζης

Οι τροφές με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε αρσενικό

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Πρόκειται για μεταλλοειδές στοιχείο που υπάρχει σε πολλά πετρώματα, τα οποία κατά τη διάβρωσή τους το απελευθερώνουν, με αποτέλεσμα να περνά στο χώμα και από εκεί στις τροφές.

Σε ποια τρόφιμα

Μαύρο & πράσινο τσάι: Προστατευτική η δράση τους ενάντια σε εγκεφαλικό και διαβήτη

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Τώρα όμως το ενδιαφέρον στρέφεται και στο μαύρο τσάι, καθώς φαίνεται ότι παρέχει εξίσου σημαντικά οφέλη για την υγεία.

Το Συμβούλιο Υγείας των Κάτω Χωρών, ένα ανεξάρτητο επιστημονικό σώμα που παρέχει