Χάστε βάρος - Κερδίστε ζωή: Στο «κόκκινο» η παχυσαρκία παιδιών και εφήβων στην Ελλάδα

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Με δεδομένο ότι στη χώρα μας έχουμε περίπου 100.000 γεννήσεις ετησίως, και κατά συνέπεια 1.800.000 παιδιά και εφήβους, την παρούσα χρονική στιγμή 540.000 – 630.000 παιδιά και έφηβοι (ποσοστό 30-35%) στην

Διατροφή: O κανόνας 80/20 που εφαρμόζουν η Τζέσικα Άλμπα και η Μιράντα Κερ

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Οι γρήγορες, αυστηρές δίαιτες δεν βοηθούν στη μόνιμη απώλεια των περιττών κιλών. Αντίθετα, ο κανόνας 80/20 φέρνει σταδιακά το επιθυμητό αποτέλεσμα και μάλιστα χωρίς τα συνήθη σκαμπανεβάσματα στο δείκτη της ζυγαριάς.

Επικίνδυνο τελικά το τηγάνισμα σε φυτικά έλαια; Νέα έρευνα κρούει τον κώδωνα του κινδύνου

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Σύμφωνα με τους Βρετανούς επιστήμονες, το μαγείρεμα, ιδίως το τηγάνισμα και το ψήσιμο, με φυτικά έλαια εκλύει τοξικές χημικές ουσίες οι οποίες σχετίζονται διάφορα προβλήματα, όπως ο καρκίνος, η καρδιοπάθεια, η

Καρκίνος νεφρού: Ποιος ο ρόλος του ψητού κρέατος

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Μία εβδομάδα μετά την ανακοίνωση του ΠΟΥ, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης δημοσίευσαν μελέτη που υποδεικνύει ότι ακόμη και μία μπριζόλα την εβδομάδα συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο καρκίνου στο

Τεστ: Δείτε αν καταναλώνετε περισσότερους υδατάνθρακες απ’ όσο πρέπει

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Από την άλλη, η υπερβολική κατανάλωση υδατανθράκων επιδρά αρνητικά στο δείκτη της ζυγαριάς, την πέψη, το ανοσοποιητικό κ.α.

Πώς θα καταλάβετε εάν ο οργανισμός σας είναι σε θέση να διαχειριστεί επαρκώς

Και γλυκιά γεύση στη δίαιτα και απώλεια βάρους; Κι όμως γίνεται!

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Στη βιομηχανία τροφίμων και ποτών χρησιμοποιούνται εδώ και δεκαετίες για να δώσουν γλυκιά γεύση στα προϊόντα τους, αποδίδοντας λίγες ή καθόλου θερμίδες και χωρίς να επηρεάζουν τα επίπεδα του σακχάρου στο

Τι πρέπει να τρώτε για να μειώσετε τον κίνδυνο εκδήλωσης στεφανιαίας νόσου

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Αντίθετα, η αντικατάστασή τους με επεξεργασμένα τρόφιμα, λευκό ψωμί και πατάτες δεν οδηγεί σε ένα πιο «υγιεινό» διατροφικό πρότυπο.

Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε νέα μελέτη που δημοσιεύεται στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό

Κουίζ: Μήπως είστε εθισμένοι στη ζάχαρη;

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Οι ειδικοί συνιστούν οι γυναίκες να μην καταναλώνουν περισσότερα από 25 γραμμάρια ζάχαρης την ημέρα (πέντε με έξι κουταλιές) και οι άνδρες να μην καταναλώνουν περισσότερα από 35 γραμμάρια ζάχαρης

Ελαιόλαδο και Υγεία: Από τα καρδιαγγειακά νοσήματα μέχρι την οπτική μνήμη και την ευφράδεια

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Αφομοιώνεται από τον οργανισμό κατά 98% ενώ αποδίδει τον ίδιο αριθμό θερμίδων με όλα τα άλλα φυτικά έλαια που είναι 9,3 ανά γραμμάριο. Αποτελεί τη βασική πηγή λιπαρών στη Μεσογειακή Διατροφή.

Έρευνα: Τι πρωινό τρώνε όσοι είναι αδύνατοι;

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Πόσοι γνωρίζουν όμως τι τρώνε για πρωινό οι άνθρωποι χωρίς περιττά κιλά;

Την απάντηση δίνουν οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Cornell οι οποίοι διεξήγαγαν έρευνα με ερωτηματολόγιο στην οποία συμμετείχαν 147 άτομα

Κακάο: Οι ευεργετικές του ιδιότητες για τον οργανισμό

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι οι πολυφαινόλες μειώνουν τη συγκέντρωση και συσσώρευση των αιμοπεταλίων, η αυξημένη συγκέντρωση των οποίων συνδέεται με τη θρόμβωση και πιθανώς εμπλέκεται στην ανάπτυξη αθηρωματικών βλαβών.

Τι