Το μυστικό για να «καις» περισσότερες θερμίδες όσο περπατάς!

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Μία και μόνο απλή αλλαγή μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις έως και 20% περισσότερες θερμίδες. Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο τεύχος Σεπτεμβρίου τoυ Biology Letters, αναφέρει πως η εναλλαγή ταχύτητας μας

Γιατί το ψάρι δεν ταιριάζει με κόκκινο κρασί

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Είναι όμως μόνο θέμα γούστου ή υπάρχει και επιστημονική εξήγηση γι' αυτό;

Οι επιστήμονες ερεύνησαν και βρήκαν γιατί τα κόκκινα κρασιά δεν συνδυάζονται με τα ψάρια και τα θαλασσινά.

Διαπίστωσαν λοιπόν

Κόλλησε η ζυγαριά; Τι να φάτε για να… ξεκολλήσει

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Το στάδιο αυτό ονομάζεται plateau και είναι ομολογουμένως το πιο δύσκολο στάδιο της δίαιτας, καθώς οι αντοχές έχουν αρχίσει να μειώνονται και επικρατεί ένα αίσθημα απογοήτευσης.

Για να συνεχίσετε να χάνετε

Τροφές και ποτά που προστατεύουν τις αρθρώσεις σου

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Ο πόνος στα γόνατα όταν ανεβαίνουμε σκάλες είναι συνήθως η πρώτη ένδειξη οστεοαρθρίτιδας, σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε από ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Ληντς.

Ορισμένες τροφές αλλά και ποτά έχουν

Τα κιλά του χειμώνα: Δείτε γιατί έχουμε την εποχιακή επιθυμία για γλυκό

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Οι πρόγονοί μας έτρωγαν περισσότερο το χειμώνα για να μπορέσουν να επιβιώσουν στις περιόδους που έκανε κρύο, όταν η τροφή ήταν δυσεύρετη. Δυστυχώς για μας, η βιολογία μας δεν έχει προσαρμοστεί

Η υπερφαγία στην διάρκεια του κύκλου και πως να την αποφύγετε

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Πολλές φορές τα τρόφιμα που επιλέγουν οι γυναίκες είναι συχνά άμεσο αποτέλεσμα των διακυμάνσεων των ορμονών. Μερικές γυναίκες αναπτύσσουν λαιμαργία για γλυκά, όπως το παγωτό ή η σοκολάτα, ενώ άλλες αναζητούν

Αλλαντικά: Σε ποιες ποσότητες είναι επικίνδυνα (φωτογραφίες)

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Στην κατηγορία του επεξεργασμένου κρέατος κατατάσσεται το λουκάνικο, το μπέικον και κάθε είδους αλλαντικό που παράγεται έπειτα από προσθήκη αλατιού και συντηρητικών.

Σε τι ποσότητα αντιστοιχούν τα 50 γραμμάρια αλλαντικού;

Σόγια: Γνωρίστε τα μοναδικά οφέλη της και βάλτε τη στη διατροφή σας

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Η διατροφική αξία της σόγιας είναι εντυπωσιακή:

-Περιέχει πρωτεΐνες υψηλής διατροφικής αξίας (5 φορές περισσότερες από το γάλα).
-Πάνω από το 86% των λιπών της είναι ακόρεστα (ελαϊκό οξύ) ή πολυακόρεστα.

Ανάκληση αναψυκτικού από τον ΕΦΕΤ

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο ΕΦΕΤ και συγκεκριμένα η Περιφερειακή Διεύθυνση Κρήτης, στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος Παρακολούθησης Παραγόντων Ασφάλειας Τροφίμων και σε συνεργασία με το Γενικό Χημείο του Κράτους, διαπίστωσε

Τι προκαλούν τα αναψυκτικά στα δόντια (βίντεο)

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Επειδή μια εικόνα ισοδυναμεί με 1.000 λέξεις, δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τι συμβαίνει σε ένα δόντι όταν εκτίθεται επί πέντε συνεχόμενες ημέρες στο αναψυκτικό.

Αρχικά, ζητήθηκε

Φρούτα και λαχανικά διατηρούν υγιή την καρδιά για χρόνια

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Τα νεαρά άτομα που τρώνε περισσότερες από πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα έχουν υγιέστερη καρδιά όταν μεγαλώνουν, σύμφωνα με νέα αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Circulation.

Δεν ζείτε χωρίς κόκκινο κρέας; Τι πρέπει να γνωρίζετε

Δημοσιεύκε στην κατηγορία Διατροφή

Αποτελεί πάγια επιστημονική θέση τα τελευταία χρόνια άλλωστε, η κατανάλωση κόκκινου κρέατος να γίνεται με μέτρο.

Οι γιατροί συστήνουν να καταναλώνουμε μέχρι μία μερίδα άπαχου κόκκινου κρέατος την εβδομάδα, όσο το